Producent drobiu – Grupa Drosed oraz firma Mars Polska – właściciel marki Uncle Ben’s wspólnie promują wybrane produkty. Pod koniec czerwca w sklepach pojawiły się filety z kurczaka Drosed oraz sosy Uncle Ben’s z promocyjnymi etykietami.
Wspólna akcja promocyjna wybranych produktów marki Drosed i Uncle Ben’s przebiega pod hasłem „Proste równanie: kurczak + sos = pyszne danie”. Na opakowaniach filetów z kurczaka Drosed oraz sosów Uncle Ben’s umieszono specjalną etykietę z rekomendacją wzajemnie uzupełniających się produktów spożywczych obydwu marek. Akcja zwraca uwagę na różnorodność dań, jakie można stworzyć z ich połączenia.
Grupa DROSED i firma Mars Polska chcą za pomocą wspólnej akcji zainspirować konsumentów do zakupu polecanych i sprawdzonych produktów, które pozwolą w prosty sposób przygotować pożywny i smaczny posiłek. Akcją promocyjną zostanie objętych 60 tys. sztuk produktów marki Drosed oraz 15 tys. sztuk produktów marki Uncle Ben’s. Produkty z promocyjną etykietą są już dostępne na rynku.
Więcej informacji o produktach marki Drosed na www.drosed.com.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/co8211branding-drosed-i-mars-polska